יום שלישי, 8 בספטמבר 2015

ליטוש מרצפות

מחזירים לרצפות את הברק!
כדאי מאד לבצע ליטוש רצפות כך מתקבלת רצפה נקיה ומבריקה. אם משקיעים ברצפה מדי תקופה, נהנים תמיד מבית מבריק במיוחד!

פעולת ליטוש רצפות
ליטוש רצפות היא פעולה שמחזירה לרצפה את הברק והניקיון. בעזרת הליטוש מסירים מן הרצפה את כל שכבות האבק ומורידים ממנה כתמים שהצטברו במשך הזמן. ליטוש מרצפות עושים כשנכנסים לבית חדש ורוצים לחדש את הרצפה או לאחר שימוש ממושך ברצפה כשהיא כבר זקוקה לחידוש ורענון והסרת כתמים ואבק.

איך עושים ליטוש רצפות?
עבודה של ליטוש רצפת מתבצעת כך:
·         מכשיר מיוחד שמצויד בדיסק עם אבן יהלום משפשף את הרווחים שבין האריחים ומוציא מהם את כל הלכלוך שהצטבר ביניהם. הרווחים נותרים נקיים ומוכנים לליטוש.
·         את החריצים ניתן למלא לאחר הניקיון בחומר דבק מיוחד ובגוון מתאים.
·         באמצעות מכונה שמצוידת באבן יהלום מלטשים את האריחים היטב ומסירים ממנו את כל שכבות הלכלוך והאבק, כל הכתמים שנדבקו לאריחים יורדים היטב. במקרה הצורך חוזרים על הפעולה פעם נוספת. יש לציין שהליטוש מוריד שכבה מסוימת מן הבלטה אך זו שכבה דקה מאד שמגלה תחתיה שכבה מבריקה.
·         בשלב הבא מורחים שכבת איטום של חומר בשם סילר כדי להבטיח ניקיון עתידי. השכבה תמנע חדירה של כתמים או נוזלים שישפכו על הרצפה.

הזמן הנכון
אנשים רבים מתלבטים מתי לעשות ליטוש רצפות ומתי המועד המדויק. אז הענין הוא כזה: אם מדובר בליטוש שנעשה לאחר שיפוצים בבית או תקופת בניה, כאשר רוצים להבריק את הרצפה כדאי להשאיר את הפעולה הזו לסוף כדי שהרצפה לא תפגע במהלך העבודות. כלים כבדים וחומר בניה שעובדים אתם בדירה עלולים לפגוע ברצפה וחבל. לכן עושים ליטוש רצפות רק בסיום בתור פעולת פיניש אחרונה.

חברת ניקיון
חברת ניקיון אמורה לעשות ליטוש רצפות והיא עושה זאת באמצעות מכשור מתאים. חשוב להזמין חברה מקצועית שיש לה את הכלים והציוד לבצע ליטוש רצפות בצורה איכותית.
לאחר ביצוע העבודה הרצפה מתקבלת יפה ונקיה, ממורקת ויפהפיה כפי שלא היתה מזמן. האפקט המרשים משפיע על כל המראה של הבית ויוצר תחושת נקיון מיוחדת במינה.

זה משתלם גם לכם! במקום להחליף את הריצוף תהנו מרצפה חדשה ומבריקה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה