יום ראשון, 1 בינואר 2017

פוליש לרצפה – הברקה ומראה של רצפה חדשה

פוליש לרצפה – הברקה ומראה של  רצפה חדשה


מי מאתנו אינו מכיר מהו פוליש לרצפה, מדובר על הברקה מקצועית באמצעות  מכונות וחומרי ברק אשר לא רק יגרמו לרצפה להיות נקייה כי אם בעלת ברק נוצץ שיישאר לאורך זמן. ניתן למצוא חברות רבות המבצעות פוליש וכאלה שמבצעות גם ניקיון ואת כל סוגי הפוליש. חברת פוליש לרצפה, אשר תהיה מקצועית, לא תבצע פוליש על כל סוגי הרצפות ולכן, נציג מטעמה יבחן את סוג הרצפות, על מנת לתת את הפתרון הנכון לפוליש והברקה.


רבים מוצאים תחליף הולם וזול בהרבה מהחלפת הרצפות שעולות כסף רב, באמצעות הפוליש. הם יבצעו פוליש כאשר המכונה מקרצפת את השכבה הראשונה שהיא המלוכלכת וגורמת לרצפות מראה ישן, לאחר הסרת השכבה יוחדרו חומרי הברקה לרצפות לקבלת מראה בוהק ונקי לאורך זמן רב. יש לציין כי פוליש יש לבצע אחת לשנתיים.

הנאה שלמה מרצפה נקייה ומבריקה

האזור בו אנו עובדים או חיים חשוב לנו ומראה של רצפה נקייה ומבריקה רק ישפר את ההרגשה ואיכות החיים שלנו. גם שמירה על רצפות מטופחות יותר תתאפשר באמצעות פוליש לרצפה, אשר יותאם במיוחד על פי סוג הרצפות. בבתים שעוברים שיפוץ, בעסקים ועוד יש צורך לאחר הניקיון הכללי לחדש את הרצפות באמצעות פוליש. האבק לאחר השיפוץ, חודר היטב לרצפות ומקנה להם ברק עמום ומוזנח, כך שרק באמצעות הפוליש ניתן יהיה להחזיר ברק וחיים לרצפות מהסוגים השונים.



גם ליטוש מקצועי ניתן לבצע ברצפות סדוקות. ישנן חברות המתמחות בפוליש באופן מיוחד. גם טווח המחירים הינו שונה, למשל פוליש ווקס יעלה פחות מאשר פוליש קריסטלי, לכן יש להתייעץ לפני אם נציגי החברה כך שתחליטו יחד מה הדבר הנכון ביותר לבצע עבור הרצפות שתחזורנה להיות מבריקות עוד יותר משהן היו קודם לשיפוץ. התוצאה של סוגי הפוליש למיניהם היא מראה של אור בעיניים, מה שיקנה יוקרה ומראה מטופח לנכס שלכם.

ברכה והצלחה- פוליש מקצועי ברמה גבוהה

כפי שצוין קודם לכן, ישנן חברות רבות שיבצעו את כל סוגי הפוליש, אך יש לבחור את הוותיקות, כאלה שמבצעות כבר שנים את כל סוגי הפוליש, אם בבתים, בתי מלון, חברות ומבנים ציבוריים כגון מוסדות גדולים. חברת ברכה והצלחה, הקיימת משנת 1982, הינה אחת החברות המובילות בפוליש. לחברה צוות מיומן אשר עובד כבר שנים ומחזיק בציוד ובחומרי ההברקה  האיכותיים ביותר. תוכלו לקב המלצות ממאות לקוחות מרוצים, המלווים את החברה כבר שנים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה