יום ראשון, 1 בינואר 2017

פוליש וניקיון- במקום הראשון

פוליש וניקיון- במקום הראשון


כמה פעמים ראיתם שהרצפה שלכם שחוקה או שאין לה טיפה של ברק? זה הסימן  שאתם צריכים לבצע פוליש וניקיון. יש לבצע פוליש אחת לשנתיים בכדי לשמור על ברק הרצפות. ניתן למצוא סוגים רבים של רצפות ולכן לא כל חומר מתאים להם לצורכי פוליש. רק חברת פוליש אשר מתמצאת היטב תדע איזה חומר יתאים להם. גם פוליש קריסטלי הוא אחד מסוגי הפוליש הנפוצים ביותר. לרוב הרצפות חייבות לעבור ליטוש לפני הפוליש הקריסטלי, כך שהחומר יחדור בהן טוב יותר והן תיראנה כחדשות.
היתרון בביצוע הפוליש הינו שכתמים אינם נראים ברצפה והיא מוגנת גם בפני שריטות. כל מה שתהיו מעוניינים לבצע, אם ניקיון, אם פוליש, או הדברה, ניתן למצוא חברות ניקיון רבות שהן וותיקות ומחזיקות שמכשור המשוכלל ביותר.



בעברית קוראים לזה קרצוף


בעצם פוליש הוא קרצוף בעברית. מכונות מיוחדות חשמליות שיש להן דיסק, עוברות על הרצפות או האריחים ומסירות את השכבה הראשונה של הרצפות, אשר ספגה לכלוך ושומן. החדרת חומרים נקיים, תתבצע בשלב שבו הרצפה כבר נקייה. בדרך כלל פולשי וניקיון נעשה לאחר שיפוץ, כאשר הזמן והאבק והלכלוך מהשיפוץ הרסו את הרצפות. חברות ובתי עסק רבים מבצעים פוליש ומעסיקים באופן קבוע חברות ניקיון אשר מבצעות גם הדברה נגד מזיקים או מכרסמים, במיוחד כאשר מדובר על מפעלי מזון, חדרי אוכל כגדולים, בתי מלון ועוד.
ניקיון הרצפות ובמיוחד הפוליש, מקנה לרצפות מראה יוקרתי. הרצפות תהיינה מבריקות כחדשות. אם גם אתם בעלי משרד או בית, ומעוניינים לבצע הברקת פוליש יש למצוא חברה אמינה, לא כדאי לנסות לבצע את הפוליש בכוחות עצמכם. כדאי למצוא צוות מיומן, כך שהעבודה תתבצע באופן מקצועי ותהיינה לכם מרצפות מבריקות ונקיות ממש כחדשות. בררו אצל כמה חברות מה המחיר של פוליש ורק לאחר מכן לאחר שגם קיבלתם המלצות ושאלתם לשנות הוותק והמוניטין של חברת הניקיון תזמינו את זו שנראית לכם המקצועית ביותר.



ברכה והצלחה- קוסמטיקה למרצפות שלך
בישראל קיימות הרבה חברות ניקיון ולכן, יש לבחור אותן בצורה מושכלת. הוותק ושמה הטוב של החברה הם במקום הראשון  ולכן חברת ברכה והצלחה הקיימת כבר משנת 1982, הינה בעלת מוניטין רב ומאות לקוחות מרוצים. לחברה צוות מיומן ומקצועי והיא מבצעת את כל סוגי הניקיון כגון: ניקיון לאחר שיפוץ, פוליש וניקיון, ניקיון בתים, משרדים ומוסדות. ניתן לחסוך בהוצאות ובמקום להחליף רצפות, תוכלו לבצע את ריענון הרצפות, כך שיחזור אליהן הברק כאילו רק אתמול הותקנו. ניתן למצוא שירותים נוספים בחברה  כגון הדברה והרחקת יונים.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה